NEMOKAMAS WEBINARAS
Kaip padidinti pardavimus 5x naudojant karščiausią 2020-tųjų marketingo įrankį — el. paštą
Žinau, ką galvoji: el. paštas? Karščiausias? Tu gal juokauji! Šiandien karščiausias yra TikTok'as! Ne – Instagramas, Feisbukas, YouTubas, o kur dar SEM, podkastai, vlogai...
Nesuprask manęs klaidingai — visi šie įrankiai tikrai puikūs! Ir turi savo vietą marketingo įrankių dėžutėje. Bet — visi jie turi vieną didelį trūkumą... ir šiame webinare pakalbėsime ne tik apie jį (bet ir pasidalinsiu 3 paslaptimis – žr. žemiau).
🗓 Data: 2020 birželio 10 d.
🕙 Laikas: 10:00
Užsiregistruok ir gausi visas detales:
E-paslaptys.lt privatumo politika.
00
D.
00
VAL.
00
MIN.
00
SEK.
Webinarą veda — Aurimas Mikalauskas
Audioteka.lt įkūrėjas ir vadovas
„Pirmąjį savo verslą įkūriau tikėdamas, kad geram produktui nereikia reklamos – "build it and they will come", kaip sakoma.
Kaip naivu!
Kai galiausiai po 3 tuščiai iššvaistytų metų suvokiau, kad geras produktas yra būtina, bet nepakankama sėkmės sąlygą — pradėjau testuoti visus man prieinamus reklamos būdus ir kanalus — nuo turinio marketingo, feisbuko ir partizaninių metodų iki radijo ir lauko reklamos.
Webinare pasidalinsiu kodėl el. paštas mums davė (ir iki šiol duoda) didžiausią investicijų grąžą — daugiau nei 5 kartus viršijančią kitų kanalų grąžą (ir kodėl, nepaisant to, mes vis tiek naudojam ir juos — tačiau labai strategiškai).“

Webinare pasidalinsiu 3 paslaptimis:
1 paslaptis
Kodėl visos populiariausios svetainės turi email opt-in'ą, o didieji prekiniai ženklai tik didina investicijas į email marketingą, nors visi aplink tik ir kalba, kad email marketingas — seniausiai miręs!
2 paslaptis
Kaip iš tiesų veikia email marketingas (iš vidaus)? Pasidalinsiu strategijomis, kurias mes naudojame Audiotekoje ir kurių dėka mūsų atidarymų procentas siekia 67% (net su 46 000+ prenumeratorių)
3 paslaptis
Kada jau galima daryti pardavimą savo naujienlaiškio prenumeratoriams ir kaip tą daryti efektyviai? Pasidalinsiu copywriting'o principais, kurie yra patys svarbiausi sėkmingoms email marketingo kampanijoms.